BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 19, 2010

Sisi Baru Hidup Ku.........







Hari Jumaat 4 Disember 2009 aku telah selamat di ijabkabulkan bersama pasangan yang amat aku cintai Nur Fadzrina bt. Abd. Wahid. Akhirnya apa yang aku impikan selama ini akhirnya terlaksana setelah 1001 dugaan dan rintamgan telah aku lalui. Semoga perkahwinan ku ini kekal hingga ke akhir hayat. InsyaAllah akan aku cuba untuk membahagiakan pasanganku sebaik mungkin dan membimbingnya ke jalan yang Allah redhai........... Doakan kami terus bahagia di dunia & akhirat........................

3 ulasan:

m@ziEsak@ H@mzAh said...

Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat... amiinnn...

mizieNerin said...

time kasih doakan............. harap2 memang mcm tue.. bahagia selamanya

erinmizie said...

amin.... smoge bahagie ini kekal selamanye syg....