BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 19, 2011

pasar 0000 pasar...

Salam Sabtu semua....
baru ade mase nk masukkan entri...ari niey nk cite sal pasar...

Tadi pas punch card,trus gie pasar..kat depan opis aku niey setiap ari Sabtu ade pasar pagi...biase org gie pasar malam..niey lain la plak..pasar pagi...kire aku nie jakun gak la dulu... bab dari kecik aku dibesarkan kat bandar..so cm pelik la bb kat bandar jarang ade pasar pagi... (yeke?? ke aku yg xpeka...) uhuhu...pi skunk da kawen dok kat kmpung,boleh dikirakan aktif gak la join da club gi pasar pagi niey...xde beza pon nga pasar mlm..semua ade...org jual makanan..jual air soya,katira,milo....jagung rebus...putu piring....makanan berat..baju2 dan seangkatan dengannye..(paham2 je la..kalau kat pasar malam org jual baju msti ade yg ttttttttuuuuuuuutttttttt skali)
mcm2 la...

So,nk dijadikan cite da PC..aku ape lagi mulekan operasi meneroka seluruh pelusuk pasar...huu..dekat 1jam gak..ye lor..da dekat 3minggu rasenya aku xjalan2 kat pasar BENUT niey....macam2 gak la yg aku beli...bli selipar...

Cakap sal selipar ade sebb asal aku bli tu... mase round ngn hubby aku,selipar hubby aku putus la plak..nasib baik putus dekat2 ngn kedai selipar..haaha..

Selain tu aku bli bawang..walau camne pon hal uma tangga nk kne ingat gak..bawang kat uma tinggal ket tu yg beli tu....

Last skali bekalan untuk aku smpi petang...MAKANAN n MINUMAN...tu mmg wajib kne bli...karang xley fokus lak nk wat keje...

Pe2 pon nk layan makanan yg aku bli td... Jap lagi da naik rehat..

p/s ; seronok pi wet bnyk abis lor... =(
(xpe sekali sekala)

ASSALAMUALAIKUM..

dicoret oleh ; erinmizie

0 ulasan: